For every moment you are angry you lose 60seconds of happiness so just smile :)

Denna helgen blev väldigt bra :) har jobbat varje dag men igår blev det även en impulstur till ikea (vilket innebar impuls shopping) tilsammans med Rebban och sen blev det myskväll med tacos & den första twilight filmen där även Josse Joinade, däckade något för sent i Rebbans säng med hennes passe katt ingosad bredvid.

Och nu går vi in i en vecka som jag tror kommer bli riktigt bra!, På Tisdag fyller jag år och inför det ska jag baka en riktigt god tårta imorgon.

Sen ser jag grymt mycket fram emot nästa Lördag då jag har bjudit över alla fina vänner i min omgivning för att fira att jag fyller år :)

 

 

HAHA denna bilden är bara så hrm.. speciell ;)


Kommentarer
Postat av: JA

Ja den var ju söt.

Riktigt rolig!

2012-03-05 @ 15:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0