Cute is what we aim for

Hello , nu tänkte jag dela med mig av ett riktigt härligt band som jag faktiskt aldrig hört talas om förräns igår.
Det var en tjej i klassen & hennes syrra som introducerade mig till denna underbara låt när jag fick skjuts hem av deras famiy =)
Eftersom jag har väldigt blandad musiksmak så har jag svårt för att hitta låtar jag verkligen tycker om men här
har ni en som jag just nu verkligen känner för att lyssna på hela , hela tiden.. så snart lär jag väl tröttna men tills dess
kör jag denna på repeat ;


(Cute is what we aim for - The curs of curves)

I want someone provocative and talkative
But it's so hard when you're shallow as a shower
And from what I've heard with skin you'll win


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0