dagen innan idag.

HERREGUD! jag måste vänja mig av vid dessa dumma väcknings tiderna ! , jag har gått upp nu vid 12 tiden alldeles för många dagar i rad! , iallafall så blev inte kvällen igår som vi tänkt oss men den blev helt klart bra ändå!

När vi väl kom till bigbowl så fanns där inga banor lediga så vi drog till laserdome och lirade två games istället =).
Jag kom trea på båda och Dzana och Sophie kom sist på vars en HAHA!! men rebban kom först på en så hon var bäst =)
Det roliga var att vi spelade tilsammans med killar och dom blev helt griniga när vi slog deras resultat haha!

Efter det så drog vi till stortorget där Dzana & Sophie stack till någon pub på lillatorg och jag & Rebban drog till sibylla och hälsade på min kära vän Malin och fick gratis mat =) TACK gumman <3.

Nu ska jag käka frukost.. hrm lunch  och ladda över härlig musik på iphonen sen ska jag ut och springa en runda , behöver lite frisk luft!

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Terese

Ey! Du har inte vatt ute å springit nån runda haha:P

2008-12-07 @ 18:13:16
URL: http://teresela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0