dagens UNGDOMAR ! det är vi...

haha ILLA!
När man verkligen visar för andra att man inte har något liv;


det ringer på min mobil (jag sover)
Svarar mycket yrvaken;¨
jag;
ja hallåå

manlig kollega; öhm hej ännie

jag; mmmh hej

manlig kollega; lyssnar inte du av din röstbrevlåda

jag; vaddå röstbrevlåda jag sover

manlig kollega;
VA! ja för jag ringer ju vid sådanna här onanständiga tider som 11.10

jag; tyst med dig jag är ung jag behöver sömn

manlig kollega; det är tvärtom , när du är gammal kan du sova

jag; jajajaajja (SUCKAR)

manlig kollega; kan du jobba ikväll då

jag; nä jag ska sova öhm jag menar ska ha konsert

manlig kollega; okeej... det var ju synd för oss

jag: ja, ska sova vidare nudå men hoppas du hittar någon som kan jobba

manlig kollega; ja gör så nattinatti

jag; nävafan jag ska upp hejdå =)

Kommentarer
Postat av: Johnny

hehe liar..du somnade säkert om ;)

2008-12-08 @ 11:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0