Ett gott skratt förlänger livet , vill ni ha fler så besök Coopforum ;)

Nu har jag varit med på konserten och jag mår sämre än innan koserten .. jippiee.. nooo!
I vilket fall så har jag för några dagar sedan fått mina nya jobbkläder (dom bestämde sig för att kunderna ska få sig ett gott skratt när dom ser oss..) Så nu tänkte jag ge er ett gott skratt  , varsågoda GARVA;

I och med att jag jobbar i både kassan och på färskvaror ( i mitt fall delin) så har jag två olika jobbekläder kombinationer..
här har ni NO1 (kassakläderna) ,
påminner mig väldigt om hästen sängkläder och jag börjar gäspa såfort jag ser dom.. illa


Också ska det synas var man jobbar såklart!  ;



Också har vi då delin kläderna... som jag liknar en liten pirat i =) Det är alltså en kockskjorta och en hrm..piratmössa som dock inte syns jätte bra på bilden..
HAHAHA! värre än såhär blir det inte gott folk ;


¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0