God jul !

Jag hade en underbar och nästintill perfekt julafton igår tilsammans med hela släkten (nästintill) och även tilsammans med en annan person senare på kvällen , trevligt värre iallafall =).

Jag har fått en massa underbara saker som kommer visas upp lite då och då istället för allt på en gång  , jag fick bland annat blåa linser utan styrka som ni ser här på bilden under , ursäkta den dåliga kvaliteen men den är tagen med datorns kamera..

Nu ligger jag redo att åka till min mobror tilsammans med familjen om en halvtimme =) ska bli kul att umgås med mina busiga kusiner igen=)

Hoppas ni alla har haft en lika underbar jul som mig puss på er!


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in...



god fortsätting ;)



kramar <33

2008-12-25 @ 23:07:41
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Sophie

ja :D :D lätt!! jag fick SATC-boxen, haha :P

2008-12-26 @ 11:30:13
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0