Godmorgon, Godkväll , Godnatt !

Idag har jag bara slappat vilket har varit väldigt segt och jag är väääldigt rastlös just nu!.
Men nu ligger jag i sängen och käkar nattmat i form av mackor och kollar på dom 3 instängda programledarna på webben..
känns lite taskigt att sitta här och käka mat när dom inte får göra det där haha men vafan jag har kommit in i
så skumma vanor nu när jag börjar så sent om dagarna och sover så länge =/.


Imorgon är det Konsert på konserthuset med Loa Falkman & Åsa Fång som solister =)
Förövrigt tycker jag att ni ska gå in på www.Sr.se/musikhjalpen  och önska en låt för 50 kr som går till ett gott ändamål,
jag har gjort det och jag tycker ni ska göra det också.


Nu ska jag fortsätta njuta av mina mackor i sällskap av Ehsan som för tillfället sänder då dom andra två sover.
Visste ni förresten att han är yngst av dom tre? . suprise.


Nattinatti hörs imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0