ILLA!

Jag måste bekänna en sak! , mina biblioteksböcker är mycket försenade , jag trodde att jag skulle få hem en påminnelse eller något men noope det har dom slutat med så nu är jag körd.
då blir det böter för min del.. visst det är bara 1kr per bok per dag men vafan jag har 6 böcker! SEX STYCKEN i väldigt många dar! det blir rätt dyrt... sex brukar vara bra men just nu suger det nummret SEX!.

Måste iallafall dra nu så jag hinner lämna tillbaks böckerna innan jag ska ta bussen till Malmö för att uppträda med heleneholmskören =/ ha en härlig kväll gott folk jag har migrän och kommer svimma på "scenen"

Kommentarer
Postat av: Solli

ojdå, vilken otur!

2008-12-09 @ 00:32:50
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0