=/jobb, jobb , jobb!

Jag är rätt trött på mitt jobb just nu .. jag har utslag efter att ha satt deli lappar(streckkods lappar) på armen hela dagen =/,
jag är alldelses röd & har as ont i axlarna efter dom nya deli kläderna som skavde som F*n för att dom är nya =/ samma sak på benen ,uuutslag!

Förövrigt så blev jag utlånad ifrån delin till hrm.. köttet? i början av dagen och sen sprang jag emellan delin och köttet , Jag var trött och alla alla drog i mig hit och dit.
Sen skulle jag ju sluta 15.30 vilket jag såg fram emot MEN såklart så skulle chefen rubba på den lyckan , jag jobbade alltså 07.45 - 19.00 = 11timmar och en kvart!   PALLA!

Efter jobbet gick jag och köpte pressy till Malin sen kutade jag till bussen.

Imorgon jobbar jag 08.00 - 17.30 .. vad jag vet iallafall =S.


Just nu ligger jag i sängen och slötittar på idol , tror att Kevin vinner , han har enorm utstrålning och riktigt grym röst.

Kommentarer
Postat av: Johnny

Du jobbar ju verkligen stenhårt..inte konstigt att du är trött :) men tro mig..alla tröttnar på sina jobb tillslut..det gäller bara att komma över den tröskeln.

2008-12-13 @ 10:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0