Min sista dag på år 2008

Min sista dag på år 2008 har varit väldigt proppad med saker att göra , men dock nästan bara roliga saker , min dag har sett ut som följande ;

Jobb 10.30 - 17.00 (
fick uppleva en instängd kines på handikapps toan KUL , en kines skrek på mig , en familj "råkade" köra ifrån sin stackars son , en tant slängde upp köttet på bandet så att hela alltet skvätte ut.. öhm ja en rätt händelserik jobbdag!)

Solo hämtade mig på jobbet 17.20 , vi körde till Malmö där jag köpte en riktigt najs typ..sommarjacka på rean , den har kostat 1400 och kostade nu 700 .. Nike , Ni får se den en dag mycket snart ska ni se =)

När jag kom hem så käkade jag , mös med Honey som för övrigt fyller 1år idag =)
Sen gick jag ut och gick tilsammans med Rebban , snackade en massa och planerade för morgondagen lite smått.

Sedan cyklade jag och mötte Triss för att se en raket som hennes polare skulle skjuta upp mycket längre bort... öhm vi såg inte den men stod och snackade om allt möjligt i typ en timme sen cyklade vi hem igen haha..

Nu sitter jag här och nördar mig , imorgon jobbar jag inte så jag ska sova och sen blir det att fixa sig för kvällen :D

vad händer för er del imorgon?

Gott nytt år och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0