När chefen ringer..

HAHAHA ! idag ringde min chef vid 12 tiden , jag missade samtalet för att jag var uppe och gosade med Honey, han spelar in ett röstmeddelande där han ber mig ringa tillbaks.
När jag väl gör det så säger ha  mycket allvarligt " Ännie var det sant att du sov"  
HAHAH! ryktet har spridit sig , Ännie , tjejen som sover bort sitt liv ILLA
Jag svarar snabbt; hahah neej idag sov jag inte!

Iallafall så ringde han angående jobb imorgon..  15-19 =( , kassatid  AS TRÅKIGT men jag slipper iallafall delins fina mössor =)
ush ja och jag som har glömt alla koder ILLA!


Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon då för idag mår jag INTE bra ! , huvudvärk och bara helt utmattad i hela kroppen =(.
Men snart måste jag gå ut med vår lilla vovve iallafall som förövrigt ligger här på mitt golv och glor på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0