Sånt är mitt liv , säg mig hur är ditt?

Vad hände med gårdagen?
ja vad hände egentligen ...
hrm jag som skulle shoppa med mossan & mormor och sedan ha en lugn jobbdag på 4 timmar , 15-19.
Det blev inte riktigt som jag tänkt mig helt enkelt
min chef.. aah ringde mig på morgonen och övertalade mig att jobba till 22.15 vilket jag verkligen inte hade varken ork eller lust till egentligen..

Jag satt i kassan för första gången sedan det nya kassa systemet som gör det slappare för oss kassörskor och jobbigare för er kunder mohaha! , iallafall så överlevde jag i ett flumm av kunder som ville köpa använda hundgodis skoper och killar som försökte bjuda ut mig via varandras egenskaper.. "han är rik , kolla bara han betalar dig nu med en 1000 lapp Wooow!"

Idag är jag trött i brist på sömn och när jag är trött blir jag flummig , strax ska jag gå en långrunda med tha doggy med asnajs musik i lurarna, för det var ett löfte till mossan, sen blir det film mys framför tv4 , medium kl 21.00.

Efter tvtittandet blir det läggdags buuums! , imorgon jobbar jag 08.00 - 15.30
Jag tror att jag kommer överleva för det är inte bara kassa utan delin som är mycket roligare och mer varierande.

I helgen är det följande som gäller ;

Fredag; julklapps inköp + Malins pressy

Lördag; Jobb ; 08.00 - 17.30 (tror jag..om inte senare) sen blir det Malins 19års fest NAAAJS!

Söndag; Julklappinköps runda med mossan

Det var det , nu måste jag röra på mig innan jag somnar här i min underbart varma säng gaah!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johnny

Mitt liv är skit tråkigt just nu för jag är sjuk o sitter bara hemma..är väldigt uttråkad just nu..men imorrn händer det grejer för då ska jag kolla på bil woho!

2008-12-11 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0