Längtan & Godnatt

Just nu känner jag Längtan till ;

19/12 - Nellys 20 års fest och sedan utgång med en massa folk , Wonderful!

20/12 - Jag & min kära Rebban ser Millencollin & Neverstore på mejeriet i Lund , det är KÄRLEK det!

24/12 -
Julafton , hela släkten är samlad och allt runtomkring är bara oerhört mysigt , tankar som stör en i vanliga fall har försvunnit för dagen , man ger varandra julklappar och alla är glada.

31/12 - Nyår! , kommer garanterat bli en grym fest att lägga på minnet!

30/1 - 1/2 - Jag är i Göteborg över helgen och träffar en massa underbara människor , däribland främst J =)

28/2 - Min 19års dag! , hrm... vad förändras? inte ett dugg troligen men kul att fylla år ändå vafan! ;)

4/6 - STUDENTEN !! behöver nog inte säga mer... men WONDERFUL!


Det var det.. nu ska jag sova .. skola imorgon =/ , eller iallafall en lektion , det vill säga sånglektion =)
Efter skolan blir det fixande med Vivi om en sak som är på G .. berättar mer om det när det är mer planerat =).
Sen blir det en runda på stan!



Nattinatti!




Kommentarer
Postat av: Johnny

satan du har ju riktigt sjyssta saker som kommer komma nu juh :D gbg blir grymt..o födelsedagar har en tendens att bli hyffsade iaf ;) studenten är ju grym!

2008-12-17 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0