Min Lördag var galen men bra :D

Min Lördag var galen! , först jobbade jag 08.00 - 17.30  , blev hämtad av fassan , fixade mig och tog bussen tsm med Rebban till Malmö för att dra på malins 19års fest , vi skulle varit där 20.30 , vi kom dit 22.30 .. öhm ja
vi drack lite för mycket.. blev väldigt galna vilket ifs gillades.

Festen var riktigt trevlig och underhållande , kolla in bilderna ;

Orestiooo(som jag döpt om honom till)(uttalas med väldigt engelskt uttal)  och Johan :D




Make some Love in the haaaooouuuse jaaao



Vid 3-4 tiden drog jag & Rebban vidare till Mcdonalds vid Midhem ( minns inte jätte mycket) men här har ni lite goa bilder även därifrån..;

Denna gulliga skylten såg vi påvägen till Midhem ifrån Värnhem =)



Rebbans M i pannan passade mycket bra när vi käkade på mcdonalds :D



Jag avslutar med en bild på när jag kastar en hamburgare på en stackars främling som ville sitta hos oss :D
Älskar denna bilden!



min Lördag var som sagt helt sjukt ... galen men också riktigt bra ! ,puss på er!


Kommentarer
Postat av: Terese

Slösa du en cheesburgare? :(

2008-12-16 @ 15:55:22
URL: http://teresela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0