James Blunt - High

Jag har fått ut en ny Ipod Touch på garantin HAPPY! ,
 fast sålde den till fassan för att istället köpa den nya ipod touch som kommit ut =)

Jag hatar verkligen denna trista övergången från att det har varit sol och varmt
till att det blir mörkt och kallt , jag är så jäkla trött precis hela tiden! , känns inte riktigt som att man lever.
Här är iallafall en riktigt härlig höstlåt ;


James Blunt - High
Beautiful dawn
Melt with the stars again.
Do you remember the day when my journey began?
Will you remember the end (of time)?
Beautiful dawn
You're just blowing my mind again.
Thought I was born to endless night, until you shine
.


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 @ 01:16:57
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0