Natt;)

Vissa människor finns där för en hela tiden , det kvittar vad , dom står alltid kvar
andra finns där bara när det passar just dom .  FUCK DOM .
Det är klart att man inte kan släppa allt man har bara för att alltid finnas där för någon annan men det räcker med ett sms? eller ett telefonsamtal några gånger i veckan , känner man inte för det så känner man heller inte för att bli någon närmre vän med mig så är det bara... thats just me.

Jag vet inte riktigt vad jag babblar om , det är sent på natten och jag borde sova men jag har ju dessvärre lyckats ta mig över den där trötta fasen som är precis i början av natten , typ vid 01.00-02.00 , när man väl kämpat sig förbi den så blir man pigg i sådär 3 timmar till eller något , så är det iallafall för mig.. ILLA


Förresten så tog vi klassfoto i plugget i går.. eller nu blir det i förrgår , iallafall i Torsdags.
Vi hade bestämt oss för ett tema i vår klass i och med att det är sista året och vi är helt enkelt esteter ;).
Skådespelare var temat och jag hade inte en aning om vem jag skulle föreställa förräns dagen innan , det blev Ronja Rövardotter..  HAHA here we go :


Kommentarer
Postat av: Erik

Naaj! :D Men det handlade inte om dig heller, utan allting tidigare. :) Men ibland kommer allting tillbaka, så är det. även om man 99 dagar av 100 är grymt glad, så kommer den dagen. Men men! :)

2008-10-04 @ 10:59:47
URL: http://gegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0