Cos if one day you wake up and find that you're missing me

Jag förstår verkligen inte hur jag kunde vara så dum att jag litade på dig , du lovade så mycket men inget av det höll du
och ändå är det jag som stter här och inte kan göra något annat än tänka på hur allt blev fel
du betydde så jäkla mycket mer än du trodde , än jag själv hade insett.
Nu när jag vet är det försent du har redan betett dig som en idiot och ändå är jag idioten som hänger kvar..
but still i wont cry another tear
Nu räcker det , du ska inte få vara en del av mitt liv och bete dig som du gör tyvärr nu lämnar jag dig bakom mig.
hur kan något bra gå sluta så dåligt?


Det gör ont att veta att även dom bästa är idioter innerst inne , det får en plötsligt att känna sig så ensam


Det är en lång vecka framför mig .. snälla ge mig energi



(The script - The man who can`t be moved)




Cos if one day you wake up and find that you're missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you'd come back here to the place that we'd meet,
And you'd see me waiting for you on the corner of the street.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0