We live on front porches and swing life away

Wooow , jag är rätt överraskad själv över att jag fortfarande är vaken , är egentligen rätt trött.
Från och med idag hatar jag Media Markt , berättar lite mer ingående imorgon för nu måste jag sova , börjar ifs inte förrän halv 1 imorgon .. men bor en bit ifrån skolan så får väll gå upp vid 10.

Det finns oerhört mycket bra musik som dyker upp nu , längesedan jag haft så mycket musik som snurrar på reperat hela tiden :D,


Denna låten är bara så harmonisk och härlig , låtar med texter man hänger med i is the shit ;D


(Rise Against - Swing Life Away)



We live on front porches and swing life away,
We get by just fine here on minimum wage
If love is a labor I'll slave till the end,
I won't cross these streets until you hold my hand

I've been here so long, I think that it's time to move
The winter's so cold, summer's over too soon
Let's pack our bags and settle down where palm trees grow


Kommentarer
Postat av: Johnny

Du har såå rätt..ITS THE SHIT! =D älskar att sjunga med i låtar..bästa som finns..dock så låter det säkert bättre när du gör det! =D

2008-10-19 @ 20:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0