Before you judge me

Innan någon börjar läsa min blogg eller överhuvudtaget försöker förstå sig på den så tänker jag förklara mig ;

Jag skriver INTE en blogg för att tusentals människor ska älska vad jag skriver och älska mig , jag skriver mest för att jag tycker om att skriva och uttrycka saker jag känner och tycker.
Ni som läser får gärna skriva till vad just ni tycker när ni inte tycker som mig vilket troligen lär bli ofta men som sagt jag skriver inte för er skull utan för min egen.

Jag kommer heller ALDRIG att lägga ut såkallade "
dagens outfit" osv. , det är klart att om jag köpt något nytt någon gång som jag gärna vill visa upp så kommer ni få ta del av det och i och med att jag har ett stort intresse i just att fotografera så kommer det komma upp mycket bilder också men inga i just stilen " kolla på mig och beundra mig"
thats just aint me.

Just det ja jag är ingen stor diggare av att skriva på just det hederliga svenska sättet heller , jag blandar ibland svenska med få engelska ord eller tvärtom för att jag ibland känner att det är lättare att uttrycka mig på engelska , det språket har helt enkelt fler och bättre möjligheter att föra fram vissa känslor och uttryck.

Vad här däremot kommer bli mest av är tankar och känslor som jag upplever , roliga saker som händer i mitt liv , tråkiga saker , musik som jag finner bra osv.

Förresten så kommer det att komma en finare design någon dag framöver men fram tills dess får det vara såhär.

Jag är ingen sådan människa som har tvångstankar om att jag måste skriva något här varje dag så ibland kanske det dröjjer några dagar , ibland några veckor , jag kommer helt enkelt endast skriva när jag anser att jag har något jag vill skriva.

Det var allt jag tycker ni bör veta innan ni börjar läsa och anse att jag är hel knasig , nu har jag fått förklara mig så nu får ni tycka och anse vad ni vill =)




Kommentarer
Postat av: Johnny

thats exactly how I feel..

2008-09-17 @ 22:07:42
Postat av: Niklas

De du har skrivet är bara vad du själv tycker om just denna saken. Vad läsare vill ha är något som du skriver med dina ord. Inte sån text, gör bara att man vill stänga ner sidan.

2008-09-23 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0