Hej Ännie Missis KLANT !

Idag i slutet av min 3 timmars långa jobb tid så kom min mardröms städare!

  En städare som har både fru och barn men som har fått för sig att jag är hans stora kärlek =S. 
  Jag ignorerade honom HELA TIDEN tills han tyvärr såg mig och började prata!:



Han: -Heeej Ännie!

Jag:  -Hej

Han: -Vill du inte prata med mig Ännie

Jag: - Jag har inget emot att prata med dig men jag jobbar!.

Han: - Kan jag få ditt mobil nummer snälla?

Jag: - Nä för jag orkar inte och du förresten är den på lagning

Han: - Du kan få mitt

Jag: - Nä! jag kommer ändå inte vilja ringa

Han: - Snälla du kan få mitt!

Jag: - oj nu måste jag ta en kund här! Ciao



En timme senare när vi stängt ner delikatessen så glömmer jag bort att min mobil är på "lagning"(nödlögn)
 så när jag säger hejdå till honom och den andra städaren med mobilen i andra handen
 så får jag en skum blick av mardröms städaren....
  Hej Ännie Missis KLANT ! =) ,
hoppas han fattade vinken.. but i dont think so. 


/ Ännie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0