Now the drugs don't work they just make you worse

Även idag har jag varit hemma från skolan på grund av den jäkla förkylningen , men nu har jag iallafall fått upp min nya tv , en plasma 42tums så jag har lite underhållning , fast det är ju ifs inte är så mycket bra på tvn såhär dags =/.

Ikväll däremot har vi först Comedy Inc kl 19.30 på kanal 4.
Sen är det bara att hålla kvar på den kanalen så kommer idol kl 20.00.
Nu är det dags för Idol grabbarna att göra upp om vem som är lite sämre och jag har dessvärre hittintills inte riktigt fastnat för någon av dom , däremot tycker jag att Johan Palm gör om sina låtar till sina egna på ett grymt sätt för att bara vara 16 år , som denna låten här nedan;

Orginalet:
The Verve - The drugs don`t work




Johan Palm`s version :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0