Dag Nr 1

DÅ VAR DET DAGS!

Ikväll har jag & Rebban suttit och gemensamt knåpat ihop ett tränings schema som vi ska följa i en och en halv vecka
det går inte att ändra på något som nu är skrivet på det pappret ! , om man skubbar en dag så är det drastiska åtgärder som gäller , som vi kommit på åt varandra ASNAJS! jag är sjukt pepp!
denna gången finns det inga bortförklaringar nu ska vi fan komma i form!

Detta "tränings projekt" innebär dessutom en utvärdering varje dag från och med idag och fram tills slutet av schemat då vi ska skapa ett nytt hårdare schema.
So lets go! ;

Utvärdering Dag 1 ; ( innan påbörjad träning som börjar på Lördag!)

Humör & hälsa ;  Jag känner mig väldigt trött och orkar inte alls mycket nu för tiden ,
Såfort jag kommer hem ifrån skolan så däckar jag i något hörn vilket sedan skapar stora sömnproblem när jag sedan ska sova på kvällen!

MÅL : Bli mycket piggare ! ,  vara glad att jag för en gångs skull fixade ett mål! , komma i form = bygga upp muskler på ett fint sätt ;)
slippa sömnproblemen och helt enkelt må mycket bättre!


Så nu ska jag ta mig i kragen och uppdatera min blogg med en utvärdering av hur jag känner mig efter respekltive dags träning vareviga dag, såklart med en del annat med men iaf detta.

Nu ska jag läsa lite i min psykologi bok som handlar om FLOW :D 
Ha det fint och härma mig med att börja träna lite och utvärdera det i era bloggar vettja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0