Dagens utvärdering

Min dag har varit hemsk.
Jag vaknade imorse klockan halv 8 av att mitt mobil alarm tjöt , min första tanke var " fan nu har jag glömt att stänga av larmet , jag ska ju inte upp redan det är ju LÖRDAG!"  , sen kom jag tyvärr på att jag skulle jobba...

Väl på jobbet var min förkylning värre än någonsin och jag snörvlade mest hela tiden och hostade osv.. inte riktigt kul , speciellt inte när man jobbar med mat , det blev en hel del vänder ut och sen in igen för att kunna jobba ett tag och sedan samma visa igen. SEGT.

Jobb dagen slutade bra iaf , blev hämtad till och med =) haha..  sen kom jag hem , åt , dushade och däckade sedan lite halvt i sängen framför melodifestivalen.

Blir bara mer och mer förkyld istället för tvärt om .. fan !
Jag vill vara helt frisk NU =(

Ska iallafall sova nu , nattinatti , hoppas ni har haft en bättre dag än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0