..

Ahh jag är fortfarande as förkyld ! HATAR DET ! , och imorgon är det dags för skolan igen.. jippie.. öhm ja

Men jag satt och kollade i kalendern nyss och insåg att det blir en jäkligt chill vecka! ,

måndag ; vanliga lektioner .. trist!
Tisdag ; slutar 11.10 , dom andra lektionerna har jag inte :D
Onsdag ; ska till skolan för att se musikalen "Blodsbröder" , i övrigt inga lektioner
Torsdag ; Vanlig skoldag
Fredag ; LEDIG :D

och sen är det sportlov WONDERFUL ! , men ska ifs mest plugga & en del jobb lär det nog bli på lovet men iaf ingen skola :D.

Förövrigt så har jag "råkat" lova en arbetskollega att hänga med och prova på Salsa på tisdag.. höhö öhm... ja..
Skulle egentligen på personalfesten som är då men nu blir det alltså salsa istället...  jag råkar alltid hamna i sådanna här konstiga situationer ;)

Iaf ska upp kl 6 imorgon så nattnatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0