You are young and so am I

Jag ligger hemma sjuk även idag .... segt ! men känns iallafall bättre än igår =).

Min nya drog är helt klart bandet ;  Metro Station   , helt klart ett band som kommer att spelas överallt väldigt snart
tror jag för fy vad grym deras musik är! helt i min smak. lyssna själva och bedöm , kunde tyvärr inte ladda upp någon av deras videos här.. gick inte att kopiera men här är länk ;
http://se.youtube.com/watch?v=3esKbQK58OI&feature=channel

Metro Station - Seventeen Forever

You are young and so am I
And this is wrong but who am I to judge
You feel like heaven when we touch
I guess for me this is enough

We're one mistake from being together
But let's not ask why it's not right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0