4/1-2009

Igår efter sminkningen såg jag ut som följande =) ;


Jag tycker själv texten på tshirten passar väldigt bra in på mig
"I AM TROUBLE"


Såhär blev alltså sminkningen jag fick gjord på makeup store =) jag blev mycket nöjd
bilden tonar dock ner sminket en hel del , irl är det mycket kraftigare , silvrigt/svart/brunt blev iallafall
färgerna på ögenskuggan och den silvriga blev en favorit som köptes sen också =)


Förövrigt så sov jag inte hemma inatt utan hos en polare i Malmö så när jag väl kom hem imorse blev det slöande och en del pluggande =) känner mig hyffsat duktig nu , imorgon blir det dock mer plugg!.

Förövrigt har jag abstinens efter jobbet (SJUKT JA!), jag vill jobba , tjäna pengar så att jag kommer närmare en egen lägenhet
Give me some work to dooo!


Kommentarer
Postat av: Johnny

fett najs...haha ja jag tror att texten stämmer..utan tvekan :D

2009-01-04 @ 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0