År 2009 kunde ha börjat mycket bättre..

Jag har så mycket tankar i mitt huvud nu att jag inte riktigt tror att jag någonsin kommer att kunna sammansätta dom till en riktig text ens.
Så mycket kan hända på bara några sekunder..
Jag hatar att Rebban är i Sthlm nu.. hade velat ha henne här nu att prata med men nu kommer hon inte hem förrän den 8januari , känns som en evighet dit.

År 2009 kunde ha börjat mycket bättre
iallafall.. menmen hoppas ni andra hade en underbar start
nu ska jag bara ta det lungt

Kommentarer
Postat av: Sophie

stackars liten :( inte bra med en dålig start på året... men då går det ju uppåt sen kan man hoppas :D <3

2009-01-01 @ 21:50:10
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0