Dålig sömn inatt ja...

Gomorgon! ,
jag vaknade för en halvtimme sedan , men det är inte så konstigt.. jag kunde inte sova inatt , somnade 04.00 och har sovit dåligt tills nu.
Har drömt om en gammal kompis som inte längre är en kompis =S mardröm? jo så nära man kan utan att vara en.
Det är jätte jobbigt men jag har inte kunnat somna direkt när jag lagt mig dom senaste dagarna , förutom när jag sov hos en polare då somnade jag mycket lättare..

aah ge mig min sömn tillbaka va för den behöver jag!.


Idag blir det en fixa dag , ska fixa mig själv inför kvällen som innebär middag hos snyggingen Sandra =)
Sen ska jag fixa en del med kulturhistorie arbetet också , det blir säkert aaasbra.

Ha en grym dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0