Godmorning Sunshines !

Gormorning Sunshines !
Underbart att börja skolan igen tycker ni inte?...höhö nä skämt och sido
Dags för ännu en slitsam termin.. men vafan det är också den sista sen är det studentdags!
det är däremot underbart!

Jag börjar 08.15 denna underbara första dag vilket betyder att jag har varit vaken sedan 06.00 GÄÄÄSP!
Bussen går 07.22..
Resten av veckan ser ut som följande ;

Torsdag kväll ; Ut och gå med Rebban =) wiii

Fredag ; En lektion i skolan , sedan över till Malin och spela Nintendo Donkey kong (vet ej stavning) och senare på kvällen blir det utgång med Soph och gänget =)

Lördag; Utgång även denna dag med Soph & the gang

Det är så långt jag vet hittintills , nu ska jag springa upp och ta snålskjuts med fassan till busstationen.. det är ju KALLT ute!

Tack för bra tips på sminkborttagnings medel ! , dags för en shopping runda för att köpa det känner jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0