ja vad ska man säga..

Hahahaha ! aah vad jag kan bli trött på människors avundsjuka för det är så jag ser det. , frågan är väll egentligen vad människor som klagar på andra som den inte ens känner eller någonsin har träffat har för problem , skaffa ett liv säger jag.
patetiskt är vad det är.
kan man inte ens stå för sina åsikter med en mailadress eller liknande så är man bara ännu mer patetisk enligt min mening.

iallfall så var det inte det jag skulle skriva om nu men så dök den där kommentaren upp osv, måste bara säga att trots att du skrev väldigt hrm.. inte snälla saker så har du fint namn iallafall , kanske du kan komma en bit på ;)

Igår var jag på tjejmiddag hos Sandra , hur mysigt som helst =) tack för det gumman!

Idag från det att jag kom hem tills nu har jag mest pluggat men även hunnit sova lite och dusha ;)

Det är inget annat än panik över att skolan börjar imorgon kan jag säga.. menmen

Sandra & Jag , dock en väldigt gammal bild och inte ifrån igår men ändå =)



Ha en underbar kväll gott folk =)

Kommentarer
Postat av: Nadia

sv: hah tack så mkt=D

2009-01-07 @ 18:43:47
URL: http://streetprincess.blogg.se/
Postat av: Tobias

håller med dig :) tack

2009-01-07 @ 19:24:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0