Just gotta love this day

wiie idag har jag gott om tid på mig för en gångs skull på morgonen och ändå gick jag inte upp förrän 10.30 :D:D , ska inte ta bussen förrän 12.18 och jag börjar och har en lektion 13.20 , skönare blir det nog inte.

Efter plugget blir det en shopping runda med Rebban för att shoppa lite nödvändigheter hrmp ;)
Sen blir det till att sola , man är ju så jäkla blek .. känns inte alls bra.

Förövrigt så har jag inte sovit alls bra inatt =/.. kunde först inte somna alls på grund av en massa skumma och trista tankar sen somnade jag men har sovit riktigt oroligt .. it feels bad!

Nu ska jag bara ta det lungt i en halvtimme sen blir det till att åka buss
ha en trevlig dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0