Min dag i mycket text

Det har varit en hyffsat händelserik dag idag när det gäller störda/roliga saker.
Började skolan 08.15 , hade genomgång av framkallning av svart & vita bilder tills 10.00..
Sen visade det sig att jag hade håltimme fram tills kören 13.20.

När vi väl kom till kören så var det grymt segt precis som vanligt och jag sov den första timmen , sen bytade vi lärare
och jag var iallafall lite mer aktiv hrmp..
Sedan råkade jag säga mina tankar rakt ut .. öhm ja jag ville gärna bara åka hem ;

Läraren ; - Då var det bara 10 minuter kvar allihopa
Jag ; -Meeen jag måste gå
Läraren : Hrm.. måste man gå så måste man gå
Jag ; Jag MÅSTE * reser mig upp och går , två kompisar gör samma sak
Ironi på hög nivå tycker jag ;)

Sedan tog jag & Triss bussen till Burlöv Center för att leta upp en bra sportbh (inför min mönstring på Torsdag) på Stadium , jag hittade rätt snabbt en som var skön och bra .. men där var en miiini liten fläck på den som jag störde mig på så när jag kom till kassan uppkom följande konversation ;

Jag ; - jo att.. ni har inte fler sådanna här va * håller upp bhn* , för det finns bara en till upphängd och den har också fläckar på sig?

Biträdet ; - Jasså ja så går det när folk provar dom med deodorant på sig.. men det går ju säkert bort i tvätten

Jag; Jo men jag hinner inte tvätta den , jag ska mönstra på Torsdag , man kan inte få den lite billigare eller något?

Vid detta laget hade biträdet inprincip redan stått och suddat bort den minimala fläcken
men hon går ändå iväg och när hon kommer tillbaks :

Biträdet; Jag kan ge dig 10% , det blir cirka 30kronor

jag ; okej kör till =) 
... när jag kom hem var fläcken helt borta =) jeeaj grym på att pruta lr vad?

Sedan kom Solo och hämtade oss på Centrat och hängde med mig hem och lirade Nintendo Wii "Mariokart" =) , jag är riktigt dålig men han är bra så vi väger upp varandra bra haha...

När han åkt hem vid 21.00 tiden så skrev Rebban på msn att hon ville ut och gå så då fick det bli Elite rundan .. ( en runda ute på landet i stp , mkt härlig =)

Och nu är jag då hemma igen sedan ett tag och tänkte fixa lite med pappren jag ska ha med till mönstringen och sen sova :D

Kommentarer
Postat av: Johnny

hehe grym prutning, proffsigt gjort verkligen!

2009-01-27 @ 19:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0