Morgondagen = Ledig

Jag har överlevt dagen .. otroligt ! , Dagen har inte varit världens roligaste men sånt är livet.

Morgondagen = LEDIG vilket är otroligt skönt för jag har en del som måste fixas angående projektarbetet osv., innehållet för morgon dagen kommer att vara;
Akut tid hos tandläkaren .. lär bli pencelin(kan ej stava) IGEN .. har sjukt jäkla ont i min visdomstand och runt om vilket gör mig på dåligt humör.
Sen blir det till att sola =) ,
ut en lång runda med Honey vid 09.00 , sen kommer Sofie över när hon slutat skolan vid 14,00 så ska vi jobba med projektarbetet.
Efter triss slutat skolan vid 16.00 kommer hon över så ska vi se film och äta tårta HAHA..
På kvällen blir det Bowling med ett härligt gäng 20.00 - 22.00 :D GREAT

Torsdagen = LEDIG DAG WIIIE !.. eller ska nog jobba men ändå ingen skola :D.

Nu ska jag dela med mig av en underbar låt som jag inte lyckats bli trött på trots att den har gått på repeat i en hel del dagar nu. luta er tillbaks och njut.. även denna är ifrån Twilights Soundtrack.



(Iron & Wine - Flightless Bird , American Mouth)
Now I’m a fat house cat
Cursing my sore blunt tongue
Watching the warm poison rats
Curl through the wide fence cracks
Pissing on magazine photos
Those fishing lures
Thrown in the cold and clean
Blood of Christ mountain stream



Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 11:56:14
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0