mys dag :D

 
Min familj stack nyss till skogen med Honey och jag valde att stanna hemmaå
så nu har jag tänt ljus i hela rummet , krypit ner i sängen med en mysig bok och fy vad jag känner
längtan efter en egen lägenhet just nu , det hade varit så skönt att komma hem till sitt egna place och kunna
möblera hur man vill överallt , ha mysiga ljus överallt osv . men det kommer=)

jag känner mig lite halvt dum att jag bara ligger här och myser när jag vet att jag borde städa eller göra läxor..
men vafan man lever bara en gång och när som kan vara den sista dagen så de
t är bäst att passa på =).

Lite senare ikväll kommer det att komma in ett lååångt sminkinlägg som inte riktigt är klart ännu så titta in en stund ikväll =)
hoppas ni får en lika mysig dag som mig , puss på er

Kommentarer
Postat av: Johnny

lite avis är jag då.. =)

2009-01-05 @ 17:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0