im into the bad guy

Idag skulle jag ha gått upp halv 11 , jag skulle ha solat då och jag skulle ha städat...
istället så gick jag upp vid halv 1 , städade lite som hastigast och sen stressade jag ner till solariumet för att hinna sola
14 min , sen stressade jag hem , fixade mig och sen blev det bio med Rebban i Lund , det blev Twilight för andra gången =).

Var ju tvungen att se den en gång till efter att ha läst boken nu och den finns inte ute att ladda ner i bra kvalitee så..
och jag kan säga så mycket som att jag inte fattar vad som är så hett med Robert Pattinson(Edward) , visst hans karaktär är hur bra som helst men själva skådespelaren är personligen inte min favorit...
typiskt mig men jag är helt inne på "the bad guy" , Cam  Gigandet ( Den onda vampyren James) , han är ju hur läcker som helst! ;


Cam Gigandet som James i Twilight ;


Annars ser han ut såhär :



Jag hade inte tackat nej ;)
för övrigt har jag och rebban kommit på en riktigt störd idee angående Twilight haha men det håller vi för
oss själva ett tag till HHAHAHA..


Ed ; Say it .... Out Loud
Say it

Bell;...Vampire
Ed; Then ask me the most obvious question .. what.. do ... we... eat..?
bell; Im not afraid of you
*wrrooooooommmm...*

Hahahaahah detta ifrån filmen såklart.. har jag och rebban hållit på och säga hela jäkla kvällen .. hahaha ! ball har vi haft iaf...
 Natti natti på er där ute nattugglor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0