tidsfördrivning

Jag har ingen röst och feber = ingen skola imorgon ... aaah fan!
iallafall så måste jag dryga ut min kväll med något.. så förlåt men ;

Ditt hela namn? Ännie Anneli Carina Andersson
Födelseår?
1990
Hur Lång är du? 177 .. tror jag
Spelar du något instrument? piano.. höhö haha!
Dina första tankar när du vaknar? var fan är jag !?!
Vart befinner du dig just nu? nerbäddad i min säng
Biter du på naglarna?
Vad har du för färg på kalsongerna/trosorna? öhm en hel del olika färger.. typ skumt mönster men mest svart/vitt
Har du några husdjur? En underbar Honey
Är du singel?
JA !
Vem är snyggast? självklart du som pallar läsa detta :D
Vem vet mest om dig?  Rebban utan tvekan!
Vad vill du ha just nu? SOMMAR
Ditt mål i livet? Har en hel del mål.. för tillfället vill jag bara bli frisk!
Rädd för? tystnad.. hatar det! och en person
Hur gammal är den äldsta person du kysst?  HAHA...
McDonalds eller Burgerking? burger kiing!
Sjunger du? jodå.. har det till och med på schemat woow!
Vad har du för skostorlek? 40
Vill du gifta dig? beror väl helt på om jag hittar någon jag vill gifta mig med.. men rätt person och tillfälle , JA
Är du oskuld? Jo såklart det är väll alla , inget sex innan studenten ffs! ;)
Kommer du överens med dina föräldrar? jodå ..
Din hårfärg? brunett
Har du mens? när jag pallar..
Skor du hade på dig idag? Adidas sneakers as usally
Vad sover du i? min säng ... eller kanske ibland någon annans
kläder du har på dig? Tshirt och trosor right now
Favoritmat och dryck? Tacos & Redbull :D
Hur svarar du i telefonen hemma? Svarar aldrig i den..

Hur svarar du i mobilen? öhhm heej det är Ännie ( as förvirrad , vaddå har jag en mobil!WOOW den ringer)
Sov du ensam inatt? antar det.. om det inte är någon som vill bli smittad?
Vad gjorde du kl 08 imorse? väntade på 8an på Södervärn i Malmö och FRÖS
Vad var det senaste någon sa till dig? -Godnatt gumman ( mossan)
Druckit idag? Joggi, Juice, cvitamin dryck & mjölk
Vad är det för väder hos dig nu? inte en aning.. jag bor i källaren men antar KALLT
Godaste glassmaken? PISTAGE
Drömmer du mardrömmar? noope väldigt sällan!
Favoritklädsel?  mjuka myskläder :D eller i rätt sällskap naked ;)
Favoritgodis? surt 
Hur många kuddar sover du med?  så många att dom har börjat ta över min säng!
Längtar du mest efter just nu? att bli frisk =/
Vad luktar det nu om du sniffar lite? jag är täppt i näsan så vettefan!
Saknar du någon just nu? Ja =/
Snus eller cigaretter? Det dödar.. så hoppar över det
Vill du ha barn? Jorrå
Längtar du till din nästa födelsedag? inget kul med att fylla 19 väll?

Är du blyg? inte för det mesta
Tycker du att du har fin dialekt? stolt skåning vafan ;)

Tycker du om fester? jodå
Har du använt någon hårprodukt idag? Noope
Vad har du för planer till helgen? minns inte för tillfället hoppas inga.. vill bara ta det lungt
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18 eller iaf 19
En bra film? Step up 1 & 2
Vem får en kram? Frågan är fortfarande vem som vill bli smittad?
Vem får en puss? Vill någon bli smittaaaad!!!?
Sprit, cider, vin eller öl? Först cider sen sprit sen vin och sist öl

Kommentarer
Postat av: Johnny

Jag säger Ja till alla "-Vill någon bli smittad" frågor! men kanske inte av just den anledningen haha...härligt svar på mens frågan ;)

2009-01-13 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0