Min nyårsafton i bilder :D

Nu tänkte jag bjuda på ett litet bildspel ifrån gårdagen så here we go ;

Såhär såg jag ut innan Rebban kom över på förfest ;




Här är även en förbild på mig innan Rebban kom.. iklädd min nya jacka =)



Sen kom Rebban... och fixade sitt egna hår och mitt



Jag blev Fluffigare..

Jag fick för mig att det var rätt snyggt med en discoskål på huvudet..



Förlåt för att det blev lite många egobilder nu men nu kan ni vara helt säkra på
att ni vet hur jag såg ut på nyår iallafall..

Sedan drog vi vidare till Andreas där även Malin & Nicke var ..
Det serverades MASSOR AV GODIS!!;




Och här har vid då oss ;
Malin, Rebban & ÄNNIIIIE



vid 23.30 gick vi ifrån Andreas och vid 23.50 var vi framme hos Fredde
där vi firade 12slaget tilsammans med en massa väldigt givmilda killar
som fyllde på våra champange glas innan dom hann tömmas =)
Det var också där vi tillbringade resten av kvällen/halva natten sedan

David som jag var med i italien 2004 får representera resten av kvällen;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0