I'm too tired to take you to heaven

Hellooo! , jag har varit i stan efter skolan och hämtat mitt nya objektiv !! jag är lycklig och stolt ägare till mitt nya objektiv , ett Sigma 100-300 =)=)=) , för as najs pris dessutom ! jippie! , nu ska jag ta en massa snok bilder = kul värre!

Här har ni dock ett band som är riktigt grymt bra ! , deras hemsida med ännu mer musik finner ni här ;
http://www.billiethevision.com/
Det är skön musik det !


( Billie the vision and the dancers - You're not giving up on me )



I'm too tired to take you to heaven
I'm too busy to wanna make you sweat and moan
If this is all there is then you need some adjustment
If this is all there is then I need some adjustment too


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0