Seg råtta

aah fyfan vad jag är seg idag! , det har väl sina förklaringar i igår ... fastän det inte känndes att det blev en hel del just igår så känns det faktiskt att man e riiiktigt slö idag!.
Och idag har jag en del planer som dock har förskjutits en del ;) ... ps.jag ligger fortfarande nerbäddad i sängen..

Iallafall så ska jag till Triss och fixa med skolarbeten vid 18.00 .. efter det ska jag glo på film *längtar;);)*  med Patrik.
Och innan det ska jag bara slöa tänkte jag mig.. men nyss ringde mitt ex som jag skulle ha festat med igår.. men vi kom aldrig så långt.. vi hamnade någon helt annanstanns helt enkelt haha..
 iallafall så tycker han vi kan ses idag och slöa tilsammans ( ja jag är kompis med mina ex , dom flesta iallfall, till och med väldigt bra kompis. )
Så vi får väl se om jag kan pallra mig upp ur sängen och på med myskläder sen blir det kanske till att åka in till Malmö och besöka Mr ex men lets see about that.. det blir nog först en uppfräshning i form av en dush ..

Ha en mysig dag .. fan jag borde ju plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0