Vilken jäkla tur att dom ville ha en son men fick en dotter

Idag har jag varit i Gärsnäs (ute på laaandet) för att fira min Farmor som fyller 70 om några dagar.
Vi var en del släktingar där och plötsligt kommer vi in på att snacka om min farmors lillebror som dog vid 15års ålder
När han levde var inte min farmor påtänkt för hennes föräldrar behövde bara en son som kunde ta över gården efter dom
(dom flesta på min pappas släktsida är bönner ;) , men så dog han och dom var tvugna att skaffa ett barn till som då råkade bli
min farmor vilket var väldigt olyckligt för dom för dom var ju tvugna till att ha en son som kunde ta över så därför skaffade dom ett till.

HAHA så där satt vi och tackade min farmors lillebror för att han dog vid 15års ålder så att min farmor fick födas annars hade aldrig vi funnits idag. Och vilken jäkla tur att inte min farmors storebror som ironiskt nog heter bror inte kom först för då hade vi iallafall inte funnits..


HAHA SJUKT ,men iallafall tack så mycket Lage ( ja han hette så ) Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0