ZzzZZzzzz..ZZzz

Jag är super trött! , och ändå försov jag mig en halvtimme imorse.. börjar nästan bli en vana den där försovningen..illa.!
Sov runt 4 timmar inatt bara för kunde inte somna =(
Har kommit in i en sådan dålig vana att jag däckar såfort jag kommer hem ifrån skolan och sover sedan några timmar , då är det ju inte så konstigt att jag inte kan somna på kvällen.. ajja börjar sent imorgon så får sova ut.

Min kommande helg är förövrigt väldigt fullproppad , ser ut såhär;

Fredag ; skola 13.20 - 14.55 (redovisning=/) , ska hinna lämna tillbaks ett objektiv , blir hämtad 18.30 av J och sen blir det "dejt" med resturang & bio ( dags att börja dejta igen alltså , har ju haft en rätt lång paus från det ;)

Lördag ; Jobbar 09,00 - 17.30 och efter det ska jag till kusinerna för att fira att den yngsta blir 3 år ( tiden går så jäkla fort!)

Söndag ; Jobbar 10.00 - 19.00  sen blir det hem och plugga Psykologi B ( prov i veckan )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0