- Beat it -

Det händer mycket nu!
Det är dags att söka nytt jobb , körkortet är inte långt borta och snart är det julafton och innan julafton ska jag och killen ta en liten mini weekend till stockholm =) LÄNGTAR!  , det är helt sjukt hur fort tiden går , helt plötsligt kommer man stå där alldeles gråhårig och undra var alla år tagit vägen.

Jag mår väldigt bra för tillfället förutom den jäkla magonten som vägrar ge med sig =/ , men jag har världens bästa pojkvän , dom bästa kompisarna runt omkring mig som man kan ha , den bästa syrran och resten av familjen för den delen , mer kan man inte begära =)


Världens snyggaste frilla på Söt här , HAHA ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0