Summering av år 2011

tänkte köra en summering av år 2011 nu när det snart är slut;


Människorna 2011:
Har träffat en hel del människor som sedan har visat sig vara dåliga, men en del riktigt bra också!
Hänt 2011: Var i New York för andra gången & i Grekland för första och troligen sista gången

Trevligt 2011: Resorna var trevliga om man bortser ifrån slutet på Grekland resan

Frammåt 2012: Ska äntligen börja jobba igen, vilket känns underbart! För övrigt vet jag inte alls vad 2012 har att erbjuda, men det lär jag nog märka ;)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja en hel del, åkte ambulans för första gången, var med i en bilolycka för första gången & låg inlagd på ett grekiskt sjukhus för första gången OSV.

Höll du några av dina nyårslöften?
Nja höll det rätt bra i början men sen kraschade det som vanligt


Dog någon som stod dig nära?
Nä som tur är inte! Hatar döden.

Vilka länder besökte du?
USA/New York, Grekland & Danmark

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Nä jag tror inte det, men tycker sista halvåret kan bli betydligt bättre nästa år!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
27 augusti, Då vi blev påkörda, förövrigt den värsta dagen i hela mitt liv.

Vad var din största framgång 2011?
Att jag lyckades träna upp mitt ben så pass snabbt efter olyckan :D

Största misstaget?
Att vi blev påkörda av en bil och att allt blev som det blev därefter

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja blev påkörd av en bil, orkar inte rabbla alla skador

Bästa köpet?
Min kamera, Canon 7d & min Macbook pro :D

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja när jag & rebban ÄNTLIGEN satt på planet påväg till Sverige, och när vi äntligen kom fram!
Den känslan går inte att förklara, underbart!


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Fulkultur-Fuldans (Festlåten no1 i Grekland) & Sophie Zelmani - Going Home (Lyssnade på den hela tiden på planet påvägen hem från Grekland)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare, mycket ledsnare.

Favoritprogram på TV?
Har knappt kollat på tv.. men Robinson är kul!

Bästa boken du läste i år?

En dag

Största musikaliska upptäckten? 
Ed Sheeran har riktigt skön musik

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Firade med dom närmsta vännerna & min pojkvän

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja om vi bara kunde ändrat slutet på Grekland resan till ett bättre.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Vet inte, kör på det jag tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0