Innan jag dör..

1. Ta MC-kort

2. uppleva Australien via en husbil

3. Hoppa fallskärm

4. Hoppa Bungyjump

5. Köpa ett hus med en stor trädgård

6. Ha en egen foto studio i huset

7. Ha ett litet pysselrum med magnet tapet i huset

8. Besöka fler ställen än Florida & New york i USA

9. Besöka alla världsdelar

10. Äga en fullformatskamera

11. Köpa Canon 24-70 objektivet

12. Simma med delfiner

13. Tatuera mig

14. Rida på en elefant

15. Ha en stor Walk in closet

16. Sova under bar himmel

17. Vandra på fjället

18. Gifta mig

19. få egna barn

20. Skaffa valpar på en egen hund

21. Upptäcka Sverige på cykel

22. Göra en god gärning som kan förändra någon persons liv

23. Vara ägare till en drömbil

24. Åka till Irland på en romantisk resa

25. Åka på Safari ute i öknen i Afrika

26. Skriva en bok

27. Starta ett företag

28. Semestra i Thailand & bo i en lyxig bunglaow

29. Semestra i ett land som inte är fullt av turister

30. Tågluffa i Europa

31. Impuls gifta mig med min framtida man en gång till i Las Vegas

32. Bo i bästa sviten på ett femstjärnigt hotell

33. Uppleva tyngdlöshet

34. Äga en get (HAHA)

35. Rädda någons liv

36. Lära mig att tycka om kaffe

37. Semestra runt om i världen i en husbil

38. Fylla 100år och vara riktigt nöjd med livet som gått

39. Vara brudtärna när någon nära vän gifter sig

40. Få barnbarn

41. Tillbringa en hel helg på en spa anläggning

42. Dyka i det stora barriärrevet i Australien

43. Ta sjukt coola bilder på färgglada fiskar

44. Lifta med en främling (dock inte ensam)

45. Erbjuda en främling lift

46. Vinna en stor summa pengar på triss

47. Skriva dagbok varje dag i ett år

48. Åka London eye

49. Åka limosin

50. Besöka kinesiska muren

51. Ropa "jag bjuder!" i en bar

52. Besöka en pyramid i Egypten

53. Sova på ett ishotell

54. Fira nyår i New York

55. Mata vilda apor i Thailand

56. Söka in till polishögskolan (och förhoppningsvis bli antagen)

57. Åka helikopter

58. Dö innan jag blir ett kolli på ett sjukhus

59. Besöka några koncentrationslägren i Tyskland

60. Besöka Auschwitz-Birkenau i Polen

61. Prova på att skjuta med en riktig pistol

62. Klappa en varg

63. Åka på en lyxig kryssning

64. Åka forsränning

65. Prova på att surfa

66. Prova att åka med hundspann

67. Besöka Gotland

68. Bo i en stuga mitt ute i skogen

68. Uppleva norrskenet

69.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0