Fredags lista

Vad gör du just nu?
Jag ligger i en säng och väntar på att vi ska äta ungefär :)


Var tror du att du är/gör om 1 år?
Förhoppningsvis så är mitt knä helt återställt då och jag jobbar förfullt.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Det är inte lönt att ångra saker man redan gjort för det går ändå aldrig att ändra på, så jag ångrar inget.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
VARMT! skiter i vad jag har på mig bara jag inte fryser för det är det värsta som finns!

Vilka 3 saker är du beroende av?
1. Min Iphone. 2. Socker. 3. Kääärlek ;)

Har du någon dold talang?
Nja vet inte riktigt vad det skulle vara, den är dold för mig också isf.

Vad gjorde du förra helgen?
Förra helgen: Gjorde jag nog inte så mycket, tog det lugnt och umgicks med familjen och Alba balba :)

Vad har du på dig just nu?
Jeans ( ÄNTLIGEN KAN JAG HA ANNAT ÄN MJUKISBRALLOR!!), tshirt och en as varm tröja :D, också förståss underkläder o strumpor..

Bästa skönhetsknep?
Sov länge! , drick mycket vatten, tvätta alltid bort sminket på kvällen and thats it

Vilka är dina dagens planer?
Dagen är ju snart slut men innan den är slut ska jag hinna äta Tacos till middag och sen bänkar jag mig framför idol.

Vad äter du helst inte?
Fisk & Skaldjur (Smakar bara hav & hav & hav och lite alger)

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
1. Nevnarien
2. Egoina
3. Kenza

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Yes, är i ett för tillfället som varat längre än ett år.

Bästa staden/landet du besökt
New York & därefter är det London

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Ingen aning, har fått höra en men minns inte vad hon heter.

Tror du på gud?
Nä inte direkt, tror på en massa annat.

Vad är din största rädsla?
Bilar/vägar, att någon nära ska dö och ensamhet när man inte vill vara ensam.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Bungyjump! fast det hade varit jäkligt ball att testa!

Vilka är dina favorit namn?
Pojke: Sander. Flicka: Alba HAHA

Hur/Var vill du bo i framtiden?
Jag vill bo i någon liten by, i ett hus med en stor trädgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0