En riktigt bra helg

Då har ännu en riktigt bra helg passerat i våra liv.
Min Fredag avslutades med att fira att min kära mamma fyller år på resturang tilsammans med familjen :), I Lördags jobbade jag till 14 sen blev det inflyttningsfest hos Triss & Goggo på kvällen & idag började jag jobba 7 imorse och när jag slutade 14 bar det av till Marieholm för att äta god middag & umgås med R`s syster med familj.
Slutsatsen av allt detta är att jag är väldigt nöjd över helgen men också väldigt trött!

Imorgon jobbar jag 7-16 sen åker jag direkt hem till Rebban :):) för imorgon ska vi boka vår efterlängtade weekend som går till ett mycket älskat land, vilket skriver jag inte här nu.

Nu ska jag krypa in under mitt täcke strax och sova väldigt gott! Ha det fint!

Jag & fina Triss igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0