Gotye - I feel better

Igår jobbade jag till 23 på kvällen och idag började jag 10 imorse så har inte hunnit med så mycket merän jobb på senaste.

Jo en sak jag har hunnit med är att irritera mig något fruktansvärt på alla idioter som har lyckats få körkort på något magiskt vis! Dom har ingen blinkers och i vissa fall inget ljus alls, ingen koll på avstånd och kör med gasen nere hela tiden och verkar inte veta var bromsen sitter!
att sluta kl 16 innebär kaos i trafiken för då är alla idioter ute på samma gång, kan dom inte bara ta bussen.

Nä slut klagat från min sida nu kommer en härlig pepp låt!



Life sometimes seems to get the best of you
Like everything just brings you down
Just when you think there's nothing you can do
A friendly face will bring you around
And you'll feel better


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0