Jag överlevde ridturen :)

Jovisst överlevde jag ridturen och det var en av dom roligaste sakerna jag har gjort på väldigt länge!
Blev inte jätte många bilder men här har ni några få iallafall.
 
Här är den otroligt söta hästen som jag fick äran att rida
 
Sofie och en annan gullig häst
 
Efter ridturen åkte vi hem till Sofie som bor ute på landet, där hittade jag denna gulliga enligt mig minipingvinen haha.. men det är en svalunge
 
Den och dens syskon var iallafall väldigt hungriga.
 
Annars har jag fullt upp med nya lägenheten och det lär vara så ett bra tag framöver, näsa paus i det blir på Tisdag då jag och några till åker till Ullared för att shoppa loss rejält :D
Dags att sova, NATTINATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0