Längtan till sommaren

Åh vad jag längtar till sommaren & framförallt till värmen! dock inte till Grekland (där bilden är tagen) haha.


Det finns så mycket jag vill göra i sommar! Jag vill gå på Tivoli i danmark, gå längs ströget och bara ha det mysigt, grilla i nån park med dom bästa människorna, Cykla långt, ta en promenad till stranden och bada med alba, Listan kan göras hur lång som helst!


Men för tillfället är det ända som gäller JOBB, måste tjäna ihop en massa pengar nu för snart blir det en weekend tilsammans med Rebban till LONDON :) En massa shopping lär det bli och vi ska hålla oss borta ifrån vägarna!


Nä nu måste jag sova, jobb imorgon, börjar 09 :/ NATTINATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0