10 Mars 2012

Vad är du rädd för?

Spindlar & bensinpriset just nu haha!

 

 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

Utseendemässigt är det nog mitt fluffiga hår haha

 

Det roligaste jobbet du haft/har?

Jobbet jag har nu på en bensin mack.

 

 

När grät du senast?

Oj, ingen aning faktiskt! 

 

 

När skrattade du senast?

När Emil (R`s lillebror som vi passar idag) snurrade runt,runt,runt på gräsmattan tills han ramlade haha!

Här snurrar Emil :)

 

Vem åkte du bil med sist?

R :)

 

 

Vem åt du mat med sist?

R & med Emil, blev pizza för det bestämde Emil

 

 

Vem sov du hos sist?

Rebban, för några helger sedan.

 

 

Vem sov hos dig sist?

Ingen aning faktiskt :/

 

 

Vad var du rädd för när du var liten?

Spindlar precis som jag är fortfarande.

 

 

Vad ville du, som liten bli när du blev stor?

Sångerska eller skådespelerska & sen växte jag upp lite och ville bli polis.

 

 

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient?

Alldeles för många gånger tyvärr, var ett riktigt busfrö som liten haha!

 

 

Har du någonsin sportat?

Ja när jag var liten simmade jag, spelade fotboll, red OSV

 

 

Någon du ser upp till?

Alla som är längre än mig.

 

 

Vad finns alltid i din handväska?

mobil, bankkort, lypsyl, hörlurar.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Mysig blogg och fina bilder!

Vad gör du en dag som denna?



Rösta gärna i min omröstning jag har i bloggen!

Kram

2012-03-11 @ 16:17:22
URL: http://sandrasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0